Translate

Sabtu, Disember 14, 2013

Bau badan :'( A L A M A K ! !

Assalamualaikum Hye !

Sini aku nak kongsi masalah bau badan happpppp !   Hehehe

Once upon a time ... Ehemmmm .. gegeh jugak tino nihh ... hhehe kkk !!!

Ceritanya bermula disini ...
Aku ada sorang kawan ni masalah bau badan dia agak ^&*(^&* jugak lah .. Huhuuuu ..
kat mana jah dia p mesti dok bau laguu tuh laaa . Aduhaiiii ! Pening pala akuu oii . N mmber aku ni masalah dia ketiak suka basah lencun ....
Nak trus terang rasa takot .. Kang kecik hati plak kawan aku tuu . Tapi msalah ni xboleh biaq . Bukan apa , kesian wey bukan aku sorang yg cuba mgelak dari dia tpi ramai lah jugak . Kekadang tuh aku kesian lah jugak tpi nak buat macam naa .. Diri xreti nak jga kesihatan .

Suatu hari tuu aku xtahannn .. Gagah jugak wei jadi heroin werrkkk !   bersuara mnegakkan keadilan jugak lahh . Huhuhuu -_- Aku bgi kat dia something nii . Alasan , aku dah ada benda nii . Xlarat nak pakai . *Padahal aku beli lainn untuk dia . huhuh ... Takkan aku nak jujur kot kat dia ketiak dia busyukk masyamm ? Agak agak aar . Kena lah jga hti dia jugak kann ...

Nak tauu tak apa yang aku bagi kat dia tuuu ???

JENG JENG JENGGGGGG !!!!!

RE-WHITE WHITENING ROLL-ON

Anda mempunyai masalah ketiak hitam??
sudah puas mencuba pelbagai produk yang terkenal tapi tidak memuaskan??

Formulasi lembut yang dapat memberi kesegaran dan keselesaan sepanjang hari. Dengan kandungan TRICOLOSAN dan ALLONTOIN, ianya dapat melembut dan melindungi kulit dari bakteria. Dapat menghaluskan liang roma,Dirumus dari agen pemutih untuk membantu mencerahkan kulit anda.Produk pencerahan bawah lengan yang terbaik dari produk pasaran..

ALHAMDULILLAHHHH !!

Sejak si member aku ni pakai benda tuu ketiak dia tak lagi berbauuu n basah .. Punya laa dok ucap trimakaseh kat akuu .. haaaa .. lani dia dok order kat akuu . heehhe . berniaga plak aku ni ..
Haa .. lani aku nak cerita pasai akuu .. dulu pun aku ada masalah jugak pasai ni ... Makkk aiiii .. aku sendiri tak tahan . een aku dah pakai deadorant .. aku pakai rexona women .. Benci aa sebab dia xtahan lama . tambah2 org jenis mcm akuu cepat bpeluhh ...  tambah2 lagi bila sukan kat sekolah . Macam2 alasan punya dok bagi kat cikgu mata2 xmau sukann .. N pling aku benci bila hangout dgn member ... BERLENGAIHH KETIAAKKK :'( n aku akan pakai bju bwarna gelap . tkot ketiak basah nampak :( macam2 petua jugak aku dok buat . Berhasil tpi xtahan lama . huhuhh .. Last2 kak aku yg promote kann .. Perrrgghhhhh ... Mantoppp ! . Walaupun deadorant ni jenis roll on tapi aku berpuas hati ar . sebab dia cepat kering ., tahan lama . Dah tu bila berpeluh bawah ketiak tak berair !!   n benda ni putihkan ketiak .. tak percaya sudah . tapi fakta aku dah rasa ;) S E R I O U S L Y !

Anyway Sapa yang nak order mai pm aku nahh . 
ID FB - ainurr syuhada 
Harga  = 10 .. 

DI NASIHATKAN SUPAYA JAGA KEBERSIHAN DIRI YAAA ! JANGAN MALAS MANDI ! . :)




Tiada ulasan:

Catat Ulasan